novinky za posledních pár měsíců

06.12.2009 00:08

Ahoj,

za těch posledních pár měsíců, kdy na našich stránkách nedošlo k žádné aktualizaci, vám přináším toto malé sdělení o přehledu našich novinek, které se u nás udály. Zejména bychom se chtěli omluvit za to, že nepřidáváme žádné příspěvky a v podstatě o nás nevíte nic nového - máme s Denčou mnoho práce, aktivit, školu, koníčky a na stránky nám nezbývá čas. Nicméně o svá zvířátka se dál pcotivě staráme a morčátkům se věnujeme. Já například ve stejné míře, jako tomu bylo doposud. Konečně jsem se dokopala k postavení vytoužené morčatárny (80x45 cm). Je větší Cherry i Charlottka se v ní cítí mnohem lépe. Dnes se poprvé spokojeně zabydleli. Charlottka byla z počátku z nového prostředí poněkud vyplašená a Cherry zase už hledal, co by kde sněd, nyní si však už lebedí a podřimují v nově zařízeném paneláčku, kde mají navíc velké jesličky na seno, které mi usnadní spoustu práce s neustálým doplňováním malé koule na seno. Rovněž jsem vyměnila plechové boxy za plastové, které jsou vyšší a omyvatelné a usnadní mi rovněž spoustu práce. Morčátka už nemají okýnka, ale celé plexisklo, což umožňuje krásný výhled. Zkrátka jsme všichni moc spokojeni a nyní již vyčkáváme, až konečně přijede Denča a budeme moci krýt Charlottku x Čertíka.

 

Vaše Lucka